REKRUTACJA trwa przez cały rok w/g kolejności zgłoszeń w miarę wolnych miejsc. Warunkiem przyjęcia dziecka jest:
STREFA RODZICA
ADAPTACJA
Pomyślna i spokojna adaptacja przy współpracy z rodzicami jest podstawą późniejszego dobrego funkcjonowania w żłobku i przedszkolu. Wszystkich Państwa, którzy są zainteresowani pozostawieniem swoich pociech w naszym żłobku/ przedszkolu prosimy do kontaktu telefonicznego i umówieniu się na spotkanie.
KUCHNIA
Posiadamy własną kuchnię wyposażoną w najnowsze urządzenia . Kładziemy duży nacisk na naturalne sposoby przygotowywania posiłków, stosujemy świeże, ekologiczne produkty i zdrowe zasady żywienia.
DOKUMENTY DO POBRANIA :
Standardy Ochrony Małoletnich w Żłobku i Przedszkolu Krasnal s.c., ZOBACZ⇒
ZARZĄDZENIE NR 1/24 DYREKTORA ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA KRASNAL S.C., Z SIEDZIBĄ W WOŁOMINIE ZOBACZ⇒
Informacja dla Rodziców dotycząca świadczenia „aktywnie w żłobku” ZOBACZ⇒
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
6:30-8:30 – Schodzenie się dzieci
- Zabawy twórcze, dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjne
- Praca indywidualna, wspierająca rozwój dzieci
- Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe przy muzyce ze śpiewem
8:20-8:30 – Przygotowanie do śniadania
- Czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe
8:30-9:15 – Śniadanie
9:15-10:45 – Zintegrowana działalność edukacyjna w określonych obszarach zgodnych z realizowaną podstawą programową
- Aktywność społeczna, umysłowa, artystyczna, zdrowotna, przyrodnicza
10:45-11:20 – Aktywność jednolita i zróżnicowana inspirowana przez nauczyciela (w sali lub w ogrodzie)
- Gry i zabawy sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę
- Spacery i wycieczki – obserwacje przyrody
- Zajęcia uzupełniające
11:20-11:30 Przygotowanie do obiadu
- Doskonalenie czynności samoobsługowych w szatni i łazience
11:30-12:30 Obiad
- Ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami
- Wyrabianie nawyku zdrowego odżywiania
12:15-14:20 – Odpoczynek poobiedni
DZIECI MŁODSZE:
- Leżakowanie – słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
DZIECI STARSZE:
- Zajęcia, zabawy wyciszające, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie bajek
- Kontynuacja zajęć edukacyjnych inicjowanych przez nauczyciela, zabawy integracyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne
14:30-15:15 – Podwieczorek
- Kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłku
15:00-17:15 – Zabawy stymulujące aktywność dzieci
- Integracyjne, tematyczne, ruchowe, dydaktyczne
- Praca indywidualna wspomagająca rozwój dziecka / kompensowanie deficytów rozwojowych